Tellimisinfo

Toodete tellimiseks palun lisa valitud toode/tooted ostukorvi. Seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist või alustada tellimuse vormistamist. Ostukorvi sisu on võimalik enne tellimuse kinnitamist muuta ja vajadusel sealt tooteid eemaldada. Muudatustest tulenevalt arvutatakse automaatselt ümber tasumisele kuuluv summa.
Ostu sooritamiseks palun vajuta nuppu “Kassa”. Kassas on võimalik valida, kas sooritada ost kliendikontot registreerimata või sooritada ost koos kliendikonto registreerimisega. Soovitame registreerida kliendikonto, et järgmisel korral ostu sooritades ei peaks uuesti sisestama oma andmeid st. kõik andmed on juba eeltäidetud. 

Kliendikonto olemasolul tuleb ostu sooritamiseks sisse logida, kasutades kasutajanime ja salasõna.

Peale tellimuse esitamist saadetakse automaatselt arve tellimusel märgitud e-posti aadressile. Arve on kehtiv 3 päeva, kui selle aja jooksul pole arvet tasutud, siis eeldame, et klient on tellimusest loobunud ja tühistame tellimuse.

Tasumine

Kauba eest saab tasuda otse pangalingiga, panga maksega Egero OÜ arveldusarvele SEB: EE841010220234848222 või Swedbank: EE682200221031848971
 või sularahas kohapeal tasudes.

Ülekandega arve/tellimuse alusel tasudes palume märkida maksekorraldusele kindlasti tellimuse number.

Transport

Kauba kättesaamiseks on järgnevad võimalused:

* Omniva pakiautomaat – tellimus toimetatakse 2-3 päeva jooksul Omniva pakiautomaati. Tellimuse kohale jõudmisel saadetakse Teile vastavasisuline SMS teade.

* Kuller toimetab kauba tellitud addressile – tellimus toimetatakse Tellija poolt märgitud aadressile.

* Tulete ise esindusse järgi – esindused asuvad Tallinnas (Ehitajate tee 109b), Tartus (Kalda tee 24) ja Viljandis (Tallinna 3a).

 Tellimused, maksumusega üle 85 euro toimetame kohale tasuta!

Pretensioonide esitamine ja kauba tagastamine

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada kauba või osutatud teenuse kohta, kui see ei vasta lepingutingimustele, kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostu tõendav dokument (kviitung või arve) mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise kuupäeva.

Lepingutingimustele mittevastava toote tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

Toote tagastamine käib seadusega ettenähtud korras. Kui toode ei vasta kirjeldusele, või mingil põhjusel ei sobi Teile, kehtib 14 päevane tagastamise õigus*.
* tagastatav toode ei tohi olla kasutatud.
* tootel ei tohi olla nähtavaid vigastusi.
* tagastatav toode peab olema originaalpakendis. Pakend ei tohi olla vigastatud (rebitud, lõigatud, muljutud, kriimustatud, jne.)
*
ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel ning  arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt. Sellise suletud pakendis toote üleandmine, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügeenilistel põhjustel ning kui see on peale kohaletoimetamist avatud.

Peale toote tagastamist, maksame raha tagasi toote maksumuse ulatuses 14 kalendripäeva jooksul. Transpordikulud kannab ostja!

A- A A+